zaterdag, februari 23, 2008

't wordt nog interessanter in de Noordwijkse politiek


..met de komende benoeming van Martijn Vroom als wethouder voor het CDA in Noordwijk. Het was het leuke nieuwtje voor mij van vandaag. Waarom? Omdat ik Martijn al jaren ken, vanuit de tijd dat we samen in studentenhuis 'De Hooge Stoep' in Amsterdam-Zuid bivakkeerden. Heftige politieke discussies, ik had me nog niet tot de sociaal-democratie bekeerd, en Martijn wapperde in zijn skatekledij ook nog heen en weer tussen, wat wij noemden, SP en SGP. 't IS uiteindelijk toch kostuum en CDA geworden... Razend slim, tel in het debat je vingers nog eens na of je ze allemaal nog hebt. Wel een man met een visie, niet bang, en daarmee kan Martijn wel eens de Steve Irwin van de Noordwijkse slangenkuil worden ;-). Hij heeft het in zich om een staatsman te worden, en hopelijk is de Duin- en Bollenstreek daarvoor een goede eerste opstap. Martijn, succes!

1 opmerking:

  1. Nou nou, Joost, ik ga er nog van blozen zeg. Nog even los van de Teylingse / Noordwijkse emoties zal ik 't me ter harte nemen en in 't Noordwijkse ernstig oppassen voor pijlstaart-roggen...

    Overigens zijn alle contacten en gesprekken tot noch toe harstikke positief verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen