zondag, oktober 04, 2009

Van Twitter ben ik niet zo'n heel grote fan, omdat ik wel meer te doen heb dan steeds maar regeltjes de ether in te slingeren. Maar de gedachte erachter, om 1 zin /quote je punt te maken, is wel aardig. Dat nu nog tot haiku's destilleren, en we lijken tot de meest zuivere vorm van denken te zijn verheven.Maar zo´n staat van verlichting heb ik nog niet bereikt.

  • Beginnerscursus zandsculpturen maken bij de zandakademie: waarom lijkt mijn eerste hoofd van zand zo op Kees van Velzen (CDA) ?
  • Begroting 2010: je hoeft er geen gaten in te schieten, probeer het gat van 2 miljoen eerst maar te dichten.
  • Het spoor in Voorhout ondertunnelen: dromen kosten niks, de pot met goud staat aan het eind van de regenboog.
  • De commissie ruimte van 14 oktober as: 22 agendapunten, ik houd mijn hart vast
  • De PvdA in de peiling op 14 kamerzetels: we worden in 2011 wel 65... en wat mij betreft werken we dan nog wel even door

Geen opmerkingen:

Een reactie posten