woensdag, juni 09, 2010

profetische gave?

Kamerverkiezingen 2006. Ik stem Jan-Evert Waalkens. Mist hij NET voor de kabinetsformatie aan direct een kamerzetel. Stem ik vandaag Myrthe Hilkens. Mist Myrthe volgens de voorlopige prognose NET een kamerzetel. Zal ik volgende keer toch maar Lodewijk de Waal (plek 70) stemmen?
Waar ik wel teleurgesteld in ben, is dat de PVV maar liefst 14 zetels groeit. Natuurlijk, ook zij als winnaar zal ik als democraat feliciteren met de overwinning. Ik hoop alleen, dat toch het besef door zal dringen dat met ontkennen van medelanders je er niet mee weg komt.
We hadden het vandaag op mijn werk over: wat zeggen de prognoses eigenlijk over diegenen die in het stemhokje dat doen wat ze niet in het openbaar uitspreken?
**kruist vingers voor de rest van de avond**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten