zondag, februari 11, 2007

Voldaan...



foto Edwin van der Wijngaard. De hele fotoreportage is op De Teyding te vinden
stiekem zijn er toch nog wat repetitie-uurtjes in gaan zitten, ik heb het 6e lustrum van mijn studentenhuis ervoor moeten missen, maar het was ABSOLUUT DE MOEITE WAARD! Wat? Dat! Dat bijrolletje als burgemeester van Decibel in de koning van Katoren. "Een teambuildingssessie voor nop, waar je anders een duur betaalde consultant voor inhuurt.", zoals vrijwilligster Mary van Kesteren het met een glimlach stelde. OK, het was maar met het halve team van de gemeenteraad, maar de voorstellingen die ik samen met Albert, Gertrude, Daisy, Marlies, Ard, John en Wim heb mogen spelen , die scheppen zeker een band. Albert en John hebben een heel verdienstelijk podiumdebuut achter zich (Heren: ga door!), Ard blijkt Tsjechov gespeeld te hebben.
Wat betreft mijn eigen beleving: Naast de lach en het applaus is het ook heel leuk om in de coulissen te dansen met de ministers, high-fives te doen met kinderen die je aan het begin liever negeerden. "En doe je het morgen weer?" was de hoopvolle vraag. "Nee, ik vind het nu heel jammer dat ik het morgen niet doe, maar morgen vind ik het vast heerlijk dat het geweest is."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten