woensdag, januari 06, 2010

Beste wensen

..werden weer uitgewisseld op de nieuwjaarsreceptie van de gemeente Teylingen. Ik heb gemeentesecretaris Ria van Rhijn maar gecomplimenteerd dat we vier jaar na de fusie eigenlijk zonder ongelukken de raadstermijn kunnen afronden. De 'toekomstvisie 2040' op vijf thema's is ook aan het grote publiek voorgesteld. Ik ben in elk geval blij dat duurzaamheid ook 1 van die vijf thema's is. Het is ook een mooi filmpje geworden:



Ik heb op de receptie onze nummer 3 van de lijst, Marijke Haroun, maar bij deze en gene voorgesteld, en dan is het prima dat ze als nieuweling ook gewoon aan de praat raakt en blijft en mij nintroductie niet meer nodig heeft. Dat zit wel goed met haar.

Ik ben nog steeds benieuwd op welke thema's de campagnes zullen losbranden. Maar zolang we nu nog vooral kunnen vooruit blikken naar 2 mooie Italiaanse feestjes - Een Venetiaanse praalwagen op het bloemencorso en de Giro d'Italia op 10 mei- dan prijs ik me nog even gelukkig. Zolang we de Italiaanse toestanden van Berlusconi maar buiten de deur houden.
De grote klap komt waarschijnlijk wel met het gat in de voorjaarsnota...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten