zondag, maart 08, 2009

De ramen van de Agnes


Zelfs de wijkagent leest mijn weblog. Ik kreeg een reactie van Willem Theil over de levering cq. plaatsing van kozijnen via de Boerhaavestraat voor de Agnes. Hij heeft het bouwbedrijf toestemming verleend, en ging nader in op de achtergronden. Vooral ook dat het een probleem was dat echt niet anders opgelost had kunnen worden, en dat de aannemer Thunnissen dat wel degelijk had geprobeerd. Nu is Willem een goeie vent, en ik geloof ook wel dat hij dat absoluut te goeder trouw doet. Neemt niet weg, dat blijkbaar de werkelijkheid toch weerbarstiger is dan de gehanteerde bouwplanning, en dat de aannemer naar mijn mening de omwonenden hier toch duidelijk zo snel mogelijk, in elk geval voor het begin van deze vorm van werkzaamheden over hadden moeten informeren.
Ik wacht trouwens nog steeds wel op beantwoording van mijn schriftelijke vragen over deze zaak...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten