zondag, juni 29, 2008

onmogelijke combinatie


..een PvdA'er die het voor GeenStijl gaat opnemen? Tja, als een collega-(deel)raadslid aangifte tegen GeenStijl doet op nogal twijfelachtige gronden, en in het julinummer van 'Lokaal Bestuur', magazine voor PvdA-gemeenteraadsleden- een ingezonden briefje van mij staat waarom ik nou juist geen reden zie om verkrampt op GeenStijl te reageren, moet ik er op mijn weblog natuurlijk ook wel wat van melden.

Kort gezegd: GeenStijl doet zijn naam vaak behoorlijk eer aan. Veel testosteron. Wie ze aanpakken, is soms unfair, soms niet onbegrijpelijk. Vaak is de redactie virtuoos meedogenloos en de reacties uit den lande van wat minder niveau.
Een goed politicus, ook van de linkerzijde, zou zich niet voor GeenStijl uit de benen hoeven te maken. Doe je werk, beloof niet meer dan je kan waarmaken. Sta voor je overtuiging. Laat je niet compromitteren. Politiek is geen makkelijk vak en ik ben ook bepaald niet uitgeleerd. En je moet wel es wat incasseren, net zoals op het voetbalveld. **gaat even nagenieten dat Fernando Torres de matchwinnaar van vanavond was**

Geen opmerkingen:

Een reactie posten