dinsdag, oktober 25, 2005

Het wordt spannend


Komende week staan er paar belangrijke dingen voor mijzelf op de agenda. Ten eerste presenteer ik als voorzitter van de Voorhoutse rekenkamercommissie komende donderdag 27 oktober om 19:00 het eerste (en enige) rekenkameronderzoek dat in de gemeente Voorhout is uitgevoerd: "Milieustraat - afval weg". donderdag meer over de inhoud; na aanbieding is de geheimhouding niet meer nodig. Maar een periode van intensief werk wordt dan wel afgesloten. En ja, het is midden in de verkiezingscampagne, maar later presenteren zou de behandeling door de raad vandit rapport te kort doen. En al zeg ik het zelf, er zitten ook waardevolle elementen in voor de nieuwe gemeente.

Wat ook spannend wordt, is de PvdA afdelingsvergadering van dinsdag 1 november. Dan worden van de vier gegadigden de voorkeurskandidaten voor een eventuele wethouderspost gepresenteerd. Ik ben 1 van die vier. De gesprekken met de selectiecommissie , Gerard Slingerland, Albert Vink en Willem de Jong, was amicaal maar wel heel pittig. Allerhande thema's als stijl van leidinggeven, omgang met inwoners, verhouding raad-college kwamen langs. Ik denk dat ik een goede indruk heb achtergelaten. Het was hoe dan ook leuk om te doen, en we zien wel waar het uitkomt. Eerst maar op 30 november een goede uitslag draaien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten