dinsdag, september 05, 2006

Is Warmond Warmond nog?


Volgens de routeplanner van mijn manager niet meer. We hebben volgende week donderdag ons afdelingsuitje, en wat gaan we doen? Varen op de Kagerplassen! Altijd leuk, natuurlijk, en ik zou er blind naar toe kunnen hebben rijden. En toch viel mij iets in de beschrijving op...



Het zal wel te maken hebben met de routeplannertechniek eronder; ik vermoed dat mijn manager een planner gebruikt op basis van AND/TeleAtlas, want dat is het product dat ook onder bijv www.map24.nl zit. En die geeft exact ook de route (via Warmonderdam) als ik gekregen heb, en die werkt raar genoeg met gemeentenamen. Moet je eens proberen van Rijnsburg naar Valkenburg te gaan, dan blijf je gewoon in Katwijk. Troost: de ANWB en Routenet doen het gewoon netjes, per dorp, en via de Leidsevaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten