woensdag, november 22, 2006

nadenken...


De laatste dagen heb ik toch een hoop mensen gesproken, die nog niet wisten wat ze gingen stemmen: "Het is het allemaal net niet." Het lijsttrekkersdebart gisteren heeft daar denk ik ook weinig duidelijkheid in gebracht: de "linkse" oppositie schreeuwde om verantwoording over het gevoerde beleid van de afgelopen jaren. Balkenende omzeilde dat . Freek de Jonge was na afloop van het debat in zijn conference ouderwets sterk; maar nog steeds vrees ik dat de uitslagen van vanavond geen doorslaggevend beeld zullen scheppen.

Nou ja, we hebben ons best gedaan. Maandagavond nog de laatste-dagfolder rondgebracht. Ook de SP was net langs geweest. Ik moet ze nageven dat hun folder mooi duidelijk is.

Nu weer op pad voor mijn werk; ik hoop vanavond de uitslagenavond in het bestuurscentrum nog mee te pikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten